აკაკი წერეთლის " ბაში-აჩუკის" შესწავლისას აღმოჩნდა, რომ მოსწავლეებს უჭირთ ისტორიული რეალობისა და მწერლის მიერ გამოგონილი ამბისა და ლიტერატურული პერსონაჟის ერთმანეთისაგან გარჩევა. ამის გასარკვევად ისინი ეცნობიან ნაწარმოებში ასახულ ეპოქას, ერთმანეთს ადარებენ მოთხრობის პერსონაჟებსა და ისტორიულ პირებს. აგროვებენ ხალხში გავრცელებულ მითებს. ეცნობიან 1659 წლის აჯანყების მიმდინარეობის ადგილებს.
ეს პრობლემა ნამდვილად არსებობს ხოლმე, ამდენად მიმაჩნია, რომ პროექტი საინტერესო გამოვა და მოსწავლეებს ჩამოუყალიბებს მაღალი დონის სააზროვნო უნარ-ჩვევებს
ReplyDeleteThis comment has been removed by a blog administrator.
ReplyDeleteქალბატონო ნანული, პროექტი, ვფიქრობ, საინტერესო იქნება, მოსწავლეებისათვის
ReplyDeleteრეალურ სინამდვილესთან შეხება ყოველთვის სახალისო და მნიშვნელოვანია, ამდენად, ისინი სიამოვნებით განახორციელებენ თქვენს იდეას.
This comment has been removed by a blog administrator.
ReplyDelete