მოსწავლეები შეძლებენ:
*მოიძიონ მე–17 საუკუნის ქართლ–კახეთის პოლიტიკური ვითარება, შეადარონ აკაკის დროინდელ საქართველოში არსებულ ვითარებას, აქედან გამომდინარე განსაზღვრონ მწერლის მიზანდასახულობა;
*მოიძიონ ინფორმაცია ინტერნეტისა და ბიბლიოთეკის მეშვეობით 1659 წლის კახეთის აჯანყების ისტორიული გმირების შესახებ; ასევე ჩაიწერონ ხალხური თქმულებები ამ საკითხთან დაკავშირებით;
*გააანალიზონ და გამოხატონ საკუთარი აზრი ისტორიულ პიროვნებებსა და "ბაში–აჩუკის" ლიტერატურულ პერსონაჟებს შორის.
*მოიძიონ მე–17 საუკუნის ქართლ–კახეთის პოლიტიკური ვითარება, შეადარონ აკაკის დროინდელ საქართველოში არსებულ ვითარებას, აქედან გამომდინარე განსაზღვრონ მწერლის მიზანდასახულობა;
*მოიძიონ ინფორმაცია ინტერნეტისა და ბიბლიოთეკის მეშვეობით 1659 წლის კახეთის აჯანყების ისტორიული გმირების შესახებ; ასევე ჩაიწერონ ხალხური თქმულებები ამ საკითხთან დაკავშირებით;
*გააანალიზონ და გამოხატონ საკუთარი აზრი ისტორიულ პიროვნებებსა და "ბაში–აჩუკის" ლიტერატურულ პერსონაჟებს შორის.
ქალბატონო ნანული, საინტერესო პროექტია, ვფიქრობ, მოსწავლეები დაინტერესდებიან და ხალისით განახორციელებენ, იქნებ დაგემატებინათ ახმეტის რაიონში სტუმრობა , კონკრეტულად სოფელ მატანში და მოსწავლეები ადგილზე გაცნობოდნენ ჩოლოყაშვილების როლსა და მნიშვნელობას ამ აჯანყებაში.
ReplyDeleteუღრმესი მადლობა რჩევისათვის, აუცილებლად გავითვალიწინებ.
ReplyDelete